DOBBELAERE-WELVAERT

Advertorials.

Eerlijke reclame, op een wijze die boodschap laat primeren op vorm.

Oprecht, dat werkt.

Oprechte advertising: dat is waar we voor we gaan. Binnen de waarde van je kantoor, de deontologie én met focus op de echte inhoud. Zonder fantasietjes, zeg maar. Het mag mooi zijn, maar het moet vooral goéd zijn.

Benieuwd naar creatieve ideeën hoe we jouw kantoor kunnen voorstellen?

Goed gebrieft.

Nee, we laten je niet aan je lot over. We begeleiden je met het juiste storyboard, de juiste accenten die we willen laten zien aan de kijker en de rechtzoekende, en zelfs met je eigen branding en stijl.

Want dat is de essentie: het karakter van jouw kantoor overbrengen.

Geen clichés.

Spaar ons van de clichés die sommige bureau’s aan de lopende band afleveren voor bedrijven en kantoren. We willen originele, leuke, uitdagende, verfrissende en mooie beelden maken. Mooie verhalen vertellen. Want het leven is er vol van.

Geef je kantoor je eigen verhaal.

“To think creatively, we must be able to look afresh at what we normally take for granted.” –

George Kneller

“Good marketing makes the company look smart. Great marketing makes the customer feel smart.”

Joe Chernov

“Build it, and they will come” only works in the movies. Social Media is a “build it, nurture it, engage them and they may come and stay.”

Seth Godin
Proces
Proces
01.

Intake gesprek.
Scherpstellen.

Scherpstellen van de verwachtingen, doelpubliek en hét opzet van de inspanningen.

02.

Productie.
Maakproces.

Het produceren, filmen, schrijven en geven van advies en raad in het onderwerp dat jij kiest.

03.

Review.
En lanceren.

Postproductie tot een coherent geheel, en hulp bij het lanceren van het product.

© Alle rechten voorbehouden. Kopiëren op straffe van lichte juridische kletsen.