Kort & krachtig.
Online diensten zoals Twitter hebben ons getoond wat mensen willen: korte en krachtige boodschappen. Animaties duren gewoonlijk een 60 tot 90 seconden, om een boodschap, een merk of een dienst voor te stellen.
Iedereen houdt van animaties. Van 6 tot 99.
Wel lieflijk, niet kinderlijk.
Tussen lieflijk en kinderlijk ligt een wereld van verschil. Tussen arrogant en zelfzeker, ook. Animaties voor de juridische sector is een categorie apart. We brengen gevoel en ernst samen, in een mooi en volwassen kader.
Soms gaan ernst en plezier bijzonder goed samen.
Is het iets voor jou?
We bekijken eerst en vooral of je kantoor, dienst of merk geschikt is voor de wereld van animaties. Daarna bespreken we het storyboard, namelijk: wat is de boodschap die we willen overbrengen? De emotie die we willen opwekken?
Jep, het is even doorwerken om tot 60 seconden grootsheid te komen.
Intake gesprek.
Scherpstellen.
Scherpstellen van de verwachtingen, doelpubliek en hét opzet van de inspanningen.
Productie.
Maakproces.
Het produceren, filmen, schrijven en geven van advies en raad in het onderwerp dat jij kiest.
Review.
En lanceren.
Postproductie tot een coherent geheel, en hulp bij het lanceren van het product.