DOBBELAERE-WELVAERT

Copywriting.

Goed geschreven, dat pakt. Dat voel je, bij elke letter die je leest.

Teksten met wat stijl.

Tekst is, los van alle digitale franjes, nog steeds één van de meest krachtige manieren om te communiceren. Als juridische professional zit je elke dag te ploeteren in letters. Tekst moet verleiden, inspireren, bewegen.

Goede tekst, die plakt. Op papier, én digitaal. Laten we samen schrijven.

Opinie klaar?

De media is soms al te veel van hetzelfde. Heb je een opinie die naar buiten moet, dan helpen we je graag bij het verfijnen van je woorden. Samen schrijven naar een heldere conclusie, waarbij vooral jouw standpunt van cruciaal belang is.

We helpen ze daarna te verspreiden onder journalisten. Dat spreekt.

De kleine lettertjes.

De kleine lettertjes. Hebben we er niet allemaal genoeg van na een tijdje? Nochtans zijn ze van levensbelang, in algemene voorwaarden, privacyverklaringen of … in je eigen aanbod naar cliënten toe.

We herschrijven in sprankelende taal kleine lettertjes mét grote karakters.

“To think creatively, we must be able to look afresh at what we normally take for granted.” –

George Kneller

“Good marketing makes the company look smart. Great marketing makes the customer feel smart.”

Joe Chernov

“Build it, and they will come” only works in the movies. Social Media is a “build it, nurture it, engage them and they may come and stay.”

Seth Godin
Proces
Proces
01.

Intake gesprek.
Scherpstellen.

Scherpstellen van de verwachtingen, doelpubliek en hét opzet van de inspanningen.

02.

Productie.
Maakproces.

Het produceren, filmen, schrijven en geven van advies en raad in het onderwerp dat jij kiest.

03.

Review.
En lanceren.

Postproductie tot een coherent geheel, en hulp bij het lanceren van het product.

© Alle rechten voorbehouden. Kopiëren op straffe van lichte juridische kletsen.