DOBBELAERE-WELVAERT

Interviews.

Interessante verhalen en stukken, die de mens achter de juridische professional onthullen.

Om van te smullen.

Goede interviews, daar kan een mens van smullen. Ze dienen immers twee doelen: de lezer of kijker slimmer maken, en een stukje de mens achter de drukke professional leren kennen.

Waarom dat belangrijk is? Mensen werken altijd samen met mensen, en niet met merken.

Personal branding.

In deze verwarrende tijden van influencers en online goeroes, is het belangrijk om eigenheid te behouden. Je personal brand is je visitekaartje online. Hoe je je wil uitdrukken, waarover je spreekt, en wie je bent: daar zit de sleutel tot succes.

We helpen je graag je personal brand te verstevigen.

Niks onprettigs.

Niet iedereen wordt even warm van recht in een camera te kijken. Door de begeleiding van een goede interviewer ligt de nadruk meer op een persoonlijk gesprek, dat toevallig op beeld wordt vastgelegd.

Op die manier hoef jij niks te doen waar je je niet prettig bij voelt. Authenticiteit is alles.

“To think creatively, we must be able to look afresh at what we normally take for granted.” –

George Kneller

“Good marketing makes the company look smart. Great marketing makes the customer feel smart.”

Joe Chernov

“Build it, and they will come” only works in the movies. Social Media is a “build it, nurture it, engage them and they may come and stay.”

Seth Godin
Proces
Proces
01.

Intake gesprek.
Scherpstellen.

Scherpstellen van de verwachtingen, doelpubliek en hét opzet van de inspanningen.

02.

Productie.
Maakproces.

Het produceren, filmen, schrijven en geven van advies en raad in het onderwerp dat jij kiest.

03.

Review.
En lanceren.

Postproductie tot een coherent geheel, en hulp bij het lanceren van het product.

© Alle rechten voorbehouden. Kopiëren op straffe van lichte juridische kletsen.