Om van te smullen.
Goede interviews, daar kan een mens van smullen. Ze dienen immers twee doelen: de lezer of kijker slimmer maken, en een stukje de mens achter de drukke professional leren kennen.
Waarom dat belangrijk is? Mensen werken altijd samen met mensen, en niet met merken.
Personal branding.
In deze verwarrende tijden van influencers en online goeroes, is het belangrijk om eigenheid te behouden. Je personal brand is je visitekaartje online. Hoe je je wil uitdrukken, waarover je spreekt, en wie je bent: daar zit de sleutel tot succes.
We helpen je graag je personal brand te verstevigen.
Niks onprettigs.
Niet iedereen wordt even warm van recht in een camera te kijken. Door de begeleiding van een goede interviewer ligt de nadruk meer op een persoonlijk gesprek, dat toevallig op beeld wordt vastgelegd.
Op die manier hoef jij niks te doen waar je je niet prettig bij voelt. Authenticiteit is alles.
Intake gesprek.
Scherpstellen.
Scherpstellen van de verwachtingen, doelpubliek en hét opzet van de inspanningen.
Productie.
Maakproces.
Het produceren, filmen, schrijven en geven van advies en raad in het onderwerp dat jij kiest.
Review.
En lanceren.
Postproductie tot een coherent geheel, en hulp bij het lanceren van het product.